Menu główne

Zapytanie ofertowe na dostawę materiałów biurowych - ZIT KKBOF - zakończone

09.11.2018
Gmina Miasto Koszalin zaprasza do złożenia oferty cenowej na dostawę sprzętu i artykułów biurowych, zgodnie z zestawieniem w formularzu ofertowym.

Zapytanie ofertowe jest prowadzone w ramach realizacji projektu pn. "Zapewnienie sprawnego i prawidłowego przebiegu procesu wdrażania i realizacji instrumentu ZIT na terenie WZ na obszarze KKBOF". Projekt jest współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020.

Termin składania ofert: do 20 listopada 2018 r.
Ofertę do niniejszego zapytania należy składać drogą elektroniczną na adres e-mail: zit.kkbof@um.koszalin.pl (skan) lub osobiście w siedzibie Referatu Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych Urzędu Miejskiego w Koszalinie mieszczącego się przy ul. Zwycięstwa 42 pok. 212
w Koszalinie.
Osoba do kontaktu: Aleksandra Gopek; tel. 94 348 39 13

Gmina Miasto Koszalin informuje, że w wyniku przeprowadzenia zapytania ofertowego na  Dostawę sprzętu i materiałów biurowych w ramach projektu "Zapewnienie sprawnego i prawidłowego przebiegu procesu wdrażania i realizacji instrumentu ZIT na terenie WZ na obszarze KKBOF w 2018 r." została wybrana oferta:

Hurtownia “OPTIM” Piotr Krupka,

ul. Małopolska 26, 77-200 Miastko

Wartość zamówienia: 8.019,00 zł

Oferta złożona przez powyższego Wykonawcę spełniała wszystkie warunki wskazane w zapytaniu ofertowym i uzyskała 100 pkt.

Alert

Program Kocham Koszalin wszedł w życie! Dołącz do nas i ciesz się zniżkami oraz specjalnymi ofertami. Więcej informacji na stronie.

Zamknij pasek z informacjami Zatrzymaj przewijanie się paska informacyjnego

Miejski Rzecznik Konsumentów

MIEJSKI

RZECZNIK

KONSUMENTÓW

PRZEJDŹ

Koszalin na Facebooku