Puchary Prezydenta Miasta
REGULAMIN PRZYZNAWANIA PUCHARÓW (*) PREZYDENTA MIASTA KOSZALINA /DOTYCZY IMPREZ SPORTOWYCH/
1. W przyznawaniu Pucharów Prezydenta Miasta Koszalina pod uwagę będą brane następujące czynniki:
• cel imprezy
• zasięg imprezy (lokalny, ponadlokalny, krajowy, międzynarodowy)
• dostępność (wstęp wolny, bilety, zaproszenia)
• planowana impreza otrzymała Patronat Prezydenta Koszalina
• organizacja wydarzenia sportowego odbywa się na terenie Gminy Miasto Koszalin
• liczba uczestników
• informacje o wcześniejszych edycjach imprezy i ich patronach
• informacje o patronatach medialnych, honorowych
• źródła finansowania (środki własne, sponsorzy, inne)
2. Termin złożenia wniosku o przyznanie Pucharów Prezydenta Miasta Koszalina nie może być krótszy niż 1 miesiąc przed planowaną datą organizacji przedsięwzięcia.
3. W przypadku charakteru komercyjnego lub budzącego wątpliwości co do zasad zachowania etyki, Prezydent Miasta Koszalina nie obejmuje żadną z form wsparcia w ramach planowanego przedsięwzięcia sportowego.
(*) REGULAMIN PRZYZNAWANIA PUCHARÓW W rozumieniu zapisu dotyczy zakupu - pucharów, medali, statuetek, dyplomów oraz nagród rzeczowych.