ISO
POLITYKA JAKOŚCI Urzędu Miejskiego w Koszalinie
Urząd Miejski w Koszalinie, jako instytucja świadcząca usługi publiczne, stawia w centrum działania mieszkańca Miasta. Realizując zadania ustawowe działa zgodnie z prawem. Zapewnia profesjonalną i przyjazną obsługę klientów oraz stałe podnoszenie jakości świadczonych usług.
Prawidłową realizację usług gwarantuje wdrożenie i ciągłe doskonalenie systemu zarządzania jakością, zgodnego z wymaganiami normy PN-EN ISO 9001:2009, w tym określenie odpowiedzialności Kierownictwa, kierowników komórek organizacyjnych oraz zaangażowanie wszystkich pracowników Urzędu w realizację ustalonych celów jakościowych.
Mając na uwadze spełnienie oczekiwań klientów przyjęliśmy następujące cele:
1. Kompetentne, sprawne i bezstronne załatwianie spraw w terminach i trybach określonych w przepisach prawa i obowiązujących procedurach.
2. Zwiększenie poziomu zadowolenia obsługiwanych klientów.
3. Wzrost zaufania inwestorów.
4. Umacnianie roli Urzędu pełniącego służbę publiczną jako instytucji przyjaznej i przejrzystej.
5. Działania na rzecz rozwoju Miasta poprzez realizację celów zawartych w Strategii Rozwoju Koszalina przyjętej uchwałą Rady Miejskiej w Koszalinie.
Zamierzenia realizujemy poprzez:
1. Polepszanie warunków organizacyjnych i technicznych obsługi klientów.
2. Doskonalenie istniejącej informacji o sposobie załatwiania spraw w Urzędzie.
3. Doskonalenie informatyzacji Urzędu poprzez eksploatacje systemów ułatwiających i przyspieszających obsługę klienta.
4. Podnoszenie kwalifikacji pracowników i jakości wykonywanej pracy.
5. Zapewnienie odpowiednich zasobów i niezbędnych środków umożliwiających realizację przyjętych celów.
Założenia Polityki Jakości stanowią zobowiązanie wobec naszych klientów, są znane i respektowane przez wszystkich pracowników Urzędu.
Koszalin, dnia 21 maja 2013 roku