Menu główne

Realizacja projektu grantowego „Cyfrowa Gmina”

08.02.2022
Na zdjęciu logo Unii Europejskiej

W dniu 31 stycznia 2022r. została podpisana Umowa o powierzenie grantu o numerze 2022/1/1483 K-53478 w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia dotycząca realizacji projektu grantowego „Cyfrowa Gmina” o numerze POPC.05.01.00-00-0001/21-00.

Projekt otrzymał dofinansowanie w ramach reakcji Unii na pandemię COVID-19.

Wysokość grantu wynosi 99.999,99 zł. Kwota ta stanowi 100% wydatków kwalifikowalnych projektu.

Pozyskane środki pozwolą na zwiększenie cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Miejskim w Koszalinie.

W ramach realizacji ww. projektu zostanie wykonany audyt cyberbezpieczeństwa, którego  przeprowadzenie jest obowiązkowym elementem programu. Przeprowadzone zostaną także specjalistyczne szkolenia dla pracowników Urzędu w zakresie bezpieczeństwa sieci.

Miejski Rzecznik Konsumentów

MIEJSKI

RZECZNIK

KONSUMENTÓW

PRZEJDŹ

Koszalin na Facebooku