VIII sesja Rady Miejskiej
PORZĄDEK OBRAD
VIII sesji Rady Miejskiej w Koszalinie
w dniu 26 marca 2015 roku
Miejsce obrad:
sala konferencyjna Nr 300 w Urzędzie Miejskim w Koszalinie.
Rozpoczęcie sesji o godz. 9:00.
- Otwarcie sesji i stwierdzenie quorum.
- Ślubowanie radnego.
- Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.
- Informacja z prac komisji w okresie międzysesyjnym.
- Informacja z działalności Placówki Straży Granicznej w Darłowie na terenie Miasta Koszalina.
- Informacja z działalności Straży Miejskiej w Koszalinie.
- Podjęcie uchwał:
- w sprawie wyboru Wiceprzewodniczącego Rady Miejskiej w Koszalinie:
-opinia Komisji Porządku Prawnego i Publicznego.
2. w sprawie przyjęcia sprawozdania Prezydenta Miasta Koszalina i Starosty Powiatu Koszalińskiego z działalności Komisji Bezpieczeństwa i Porządku dla Miasta Koszalina i Powiatu Koszalińskiego za 2014 r:
-opinia Komisji Porządku Prawnego i Publicznego.
3. w sprawie przyjęcia informacji Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego o stanie bezpieczeństwa sanitarnego Koszalina za 2014 rok:
-opinia Komisji Spraw Społecznych,
-opinia Komisji Porządku Prawnego i Publicznego.
4. w sprawie przyjęcia „Sprawozdania z działalności Komendanta Miejskiego Policji w Koszalinie oraz informacji o stanie porządku i bezpieczeństwa publicznego na terenie miasta w 2014 roku”:
-opinia Komisji Porządku Prawnego i Publicznego.
5. w sprawie przyjęcia „Informacji Komendanta Miejskiego Państwowej Straży Pożarnej w Koszalinie o stanie bezpieczeństwa Miasta Koszalina w zakresie ochrony przeciwpożarowej w 2014 roku”:
-opinia Komisji Porządku Prawnego i Publicznego.
6. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obszaru położonego w Koszalinie pomiędzy ulicami: Powstańców Wielkopolskich, Krakusa i Wandy, Gnieźnieńską, Kamieniarską, Sarzyńską, Działkową oraz terenem linii kolejowej relacji Koszalin-Białogard:
-opinia Komisji Gospodarki Komunalnej.
7. w sprawie wyrażenia zgody na wniesienie wkładu pieniężnego i objęcie udziałów w Koszalińskim Towarzystwie Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Koszalinie:
-opinia Komisji Budżetu i Finansów,
-opinia Komisji Gospodarki Komunalnej.
- w sprawie określenia zadań finansowanych ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w 2015 roku:
-opinia Komisji Spraw Społecznych,
-opinia Komisji Budżetu i Finansów.
- w sprawie emisji obligacji komunalnych:
-opinia Komisji Budżetu i Finansów.
10. w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie Miasta Koszalina na 2015 rok:
-opinia Komisji Budżetu i Finansów.
- w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Miasta Koszalina na lata 2015 – 2033:
-opinia Komisji Budżetu i Finansów.
- w sprawie przyjęcia „Sprawozdania z działalności Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Koszalinie za 2014 rok”:
-opinia Komisji Spraw Społecznych.
- w sprawie przyjęcia sprawozdania z realizacji „Miejskiego Programu Wspierania Rodziny i Rozwoju Pieczy Zastępczej na lata 2013-2015” za 2014 rok:
-opinia Komisji Spraw Społecznych.
- w sprawie przyjęcia sprawozdania z realizacji „Gminnego Programu Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie oraz Ochrony Ofiar Przemocy w Rodzinie na lata 2011 – 2015 ” za 2014 rok:
-opinia Komisji Spraw Społecznych.
- w sprawie określenia kryteriów rekrutacji do Bursy Międzyszkolnej w Koszalinie prowadzonej przez Gminę Miasto Koszalin, które będą brane pod uwagę na pierwszym etapie postępowania rekrutacyjnego, określenia liczby punktów za każde z tych kryteriów i dokumentów niezbędnych do ich potwierdzenia:
-opinia Komisji Edukacji, Sportu i Turystyki.
- w sprawie określenia kryteriów rekrutacji do Pałacu Młodzieży prowadzonego przez Gminę Miasto Koszalin, które będą brane pod uwagę na drugim etapie postępowania rekrutacyjnego, określenia liczby punktów za każde z tych kryteriów i dokumentów niezbędnych do ich potwierdzenia:
-opinia Komisji Edukacji, Sportu i Turystyki.
- w sprawie utworzenia odrębnych obwodów głosowania, ustalenia ich numerów, granic oraz siedzib obwodowych komisji wyborczych do przeprowadzenia wyborów Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej:
-opinia Komisji Porządku Prawnego i Publicznego.
- zmianie uchwały w sprawie utworzenia stałych obwodów głosowania oraz ustalenia ich granic i siedzib obwodowych komisji wyborczych:
-opinia Komisji Porządku Prawnego i Publicznego.
- w sprawie zmiany w składzie osobowym Komisji Budżetu i Finansów:
-opinia Komisji Porządku Prawnego i Publicznego.
- w sprawie zmiany w składzie osobowym Komisji Gospodarki Komunalnej:
-opinia Komisji Porządku Prawnego i Publicznego.
- w sprawie wskazania Wiceprzewodniczącego Rady do wystawiania i podpisywania polecenia wyjazdu służbowego dla Przewodniczącego Rady:
-opinia Komisji Porządku Prawnego i Publicznego.
8. Informacja Przewodniczącej Rady Miejskiej z działalności międzysesyjnej.
9. Informacja Prezydenta Miasta z działań podjętych między sesjami.
10. Interpelacje radnych.
11. Zapytania radnych.
12. Odpowiedzi na interpelacje i zapytania.
13. Trybuna Obywatelska - godz. 17:00.
14. Czas dla Rad Osiedli (po Trybunie Obywatelskiej).
15. Wolne wnioski i oświadczenia.
16. Zamknięcie sesji.