Menu główne

PORZĄDEK OBRAD IX sesji Rady Miejskiej w Koszalinie w dniu 19 września 2024 roku

13.09.2024
PORZĄDEK OBRAD IX sesji Rady Miejskiej w Koszalinie  w dniu 19 września 2024 roku

PORZĄDEK OBRAD

IX sesji Rady Miejskiej w Koszalinie

w dniu 19 września 2024 roku

 

 

Posiedzenie Rady Miejskiej w Koszalinie odbędzie się w sali konferencyjnej nr 300 w Urzędzie Miejskim w Koszalinie przy ulicy Rynek Staromiejski 6-7. Rozpoczęcie sesji  - godz. 9:00.

 1.     Otwarcie sesji i stwierdzenie quorum.

2.     Przyjęcie protokołów z poprzednich sesji Rady Miejskiej.

3.     Informacja Przewodniczącego Rady Miejskiej z działalności międzysesyjnej.

4.     Informacja z prac komisji w okresie międzysesyjnym.

5.     Informacja Prezydenta Miasta z działań podjętych między sesjami.

6.     Rozpatrzenie projektów uchwał:

 

1)    w sprawie uzupełnienia składu spośród radnych Rady Miejskiej w Koszalinie do pracy
w Gminnej Radzie Działalności Pożytku Publicznego w Koszalinie

- opinia Komisji Porządku Prawnego i Publicznego

2)     w sprawie określenia szczegółowych warunków umorzenia w całości lub w części, łącznie

z odsetkami, odroczenia terminu płatności, rozłożenia na raty lub odstąpienia od ustalenia opłaty za pobyt dziecka w pieczy zastępczej  

 - opinia Komisji Spraw Społecznych

3)    zmieniająca uchwałę w sprawie określenia zadań finansowanych ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w 2024 roku

- opinia Komisji Spraw Społecznych

4)    zmieniająca uchwałę w sprawie dopłat dla odbiorców wody i dostawców ścieków
z gospodarstw domowych z terenu włączonego w granice Miasta Koszalina z obszaru Gminy Biesiekierz

- opinia Komisji Gospodarki Komunalnej

5) w sprawie wydzielenia w zasobie mieszkaniowym Gminy Miasta Koszalin lokali mieszkalnych przeznaczonych do wynajmowania na czas trwania stosunku pracy

      - opinia Komisji Gospodarki Komunalnej

 6) w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu położonego
w Koszalinie w rejonie Słupskiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej oraz ulicy Bojowników
o wolność i demokrację

      - opinia Komisji Gospodarki Komunalnej

        7)  w sprawie zmian w budżecie Miasta Koszalina na 2024 rok

      - opinia Komisji Budżetu i Finansów

        8)  w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Miasta Koszalina na lata 2024-2042

      - opinia Komisji Budżetu i Finansów

 

9) w sprawie uchwalenia programu zapobiegania przestępczości oraz ochrony    bezpieczeństwa obywateli i porządku publicznego na lata 2024 - 2028 pn."BEZPIECZNY KOSZALIN"

      - opinia Komisji Porządku Prawnego i Publicznego

10)  w sprawie opinii o lokalizacji kasyna gry w Koszalinie przy ul. Zwycięstwa 20-24

      - opinia Komisji Porządku Prawnego i Publicznego

11) w sprawie nadania nazwy ulicy Perłowa

       - opinia Komisji Porządku Prawnego i Publicznego

        12) w sprawie nadania nazwy ulicy Pozarządowa

      - opinia Komisji Porządku Prawnego i Publicznego

13) w sprawie nadania nazwy ulicy Rajska

      - opinia Komisji Porządku Prawnego i Publicznego

14) w sprawie nadania nazwy ulicy Świętojańska

      - opinia Komisji Porządku Prawnego i Publicznego

 15) w sprawie rozpatrzenia skargi nr 5/2024 na działalność Dyrektora Zespołu Szkół nr 12
w Koszalinie

 - opinia Komisji Skarg, Wniosków i Petycji

 16) w sprawie rozpatrzenia skargi nr 7/2024 na działalność Prezydenta Miasta Koszalina

 - opinia Komisji Skarg Wniosków i Petycji

 17) w sprawie rozpatrzenia petycji nr 1/2024 z dnia 08 lipca 2024 r.

 - opinia Komisji Skarg Wniosków i Petycji

 

 

7.  Interpelacje i zapytania radnych.

8.  Odpowiedzi na interpelacje i zapytania.

9.  Wolne wnioski i oświadczenia.

     10.  Czas dla Rad Osiedli.

     11.  Zamknięcie sesji.                                                                                                            

                                                                                                                                                                           

 

wz. Przewodniczącego Rady Miejskiej

Wiceprzewodnicząca Rady Miejskiej

Krystyna Kościńska

 


ZASADY  ORGANIZACJI  TRYBUNY  OBYWATELSKIEJ  W  DNIU  19 WRZEŚNIA 2024  ROKU

Zgodnie z § 32 Statutu Miasta Koszalina w dniu 19 września 2024 roku tj. w dniu sesji Rady Miejskiej zaplanowanej w rocznym planie pracy, w godzinach od 16.00 do 17.00, w sali 300 Urzędu Miejskiego odbędzie się Trybuna Obywatelska.

Zgodnie z Uchwałą Nr II/29/2018 Rady Miejskiej w Koszalinie z dnia 20 grudnia 2018 r. w sprawie zasad i trybu funkcjonowania Trybuny Obywatelskiej umożliwia się mieszkańcom Koszalina wystąpienia publiczne w sprawach dotyczących funkcjonowania Miasta oraz sprawach istotnych dla jego mieszkańców. Warunkiem wystąpienia na Trybunie Obywatelskiej jest złożenie w Biurze Rady Miejskiej, najpóźniej dzień przed sesją, pisemnego zgłoszenia zawierającego co najmniej następujące informacje:

1) imię i nazwisko,

2) adres zamieszkania lub adres mailowy,

3) numer telefonu,

3) opis sprawy będącej przedmiotem wystąpienia.

Na dzień, w którym odbywa się Trybuna Obywatelska Biuro Rady Miejskiej rejestruje nie więcej niż 10 mieszkańców. Indywidualny czas wystąpienia zapisanego mieszkańca nie może trwać dłużej niż
5 minut (nie dopuszcza się wystąpień grupowych).

 

                                                                            

                                                                                   Prezydent Miasta Koszalina

                                                                                           Tomasz Sobieraj

 


Miejski Rzecznik Konsumentów

MIEJSKI

RZECZNIK

KONSUMENTÓW

PRZEJDŹ

Koszalin na Facebooku