Menu główne

Zapraszamy wystawców do zgłoszeń na Jarmark Bożonarodzeniowy

06.11.2024
plakat jarmarku
Przyjmujemy zgłoszenia na Jarmark Bożonarodzeniowy. Tegoroczny Jarmark Bożonarodzeniowy odbywać się będzie w Parku im. Książąt Pomorskich, na terenie wokół koszalińskiego amfiteatru w dniach 19-22 grudnia 2024 roku.
Wystawcy chcący wziąć udział w Jarmarku powinni do 30 listopada 2024 r. dostarczyć osobiście, przesłać pocztą tradycyjną lub mailem (z dopiskiem „Jarmark Bożonarodzeniowy 2024”) kartę zgłoszeniową.
;
Dane kontaktowe:
  • Centrum Kultury 105 w Koszalinie ul. Zwycięstwa 105.
  • mail: karolina.asanowicz@ck105.koszalin.pl, nr tel. 607 882 491.

Regulamin i karta zgłoszenia są dostępne po kliknięciu w poniższy link:

Miejski Rzecznik Konsumentów

MIEJSKI

RZECZNIK

KONSUMENTÓW

PRZEJDŹ

Koszalin na Facebooku