XXV sesja Rady Miejskiej
PORZĄDEK OBRAD
XXV sesji Rady Miejskiej w Koszalinie
w dniu 24 listopada 2016 roku
Miejsce obrad:
sala konferencyjna Nr 300 w Urzędzie Miejskim w Koszalinie.
Rozpoczęcie sesji o godz. 9:00.
- Otwarcie sesji i stwierdzenie quorum.
- Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.
- Informacja z prac komisji w okresie międzysesyjnym.
- Podjęcie uchwał:
1. w sprawie Programu Rozwoju Sportu w Koszalinie w latach 2016-2020:
-opinia Komisji Edukacji, Sportu i Turystyki.
2. w sprawie przyjęcia Programu współpracy Miasta Koszalina z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego w 2017 roku:
-opinia Komisji Spraw Społecznych,
-opinia Komisji Kultury,
-opinia Komisji Edukacji, Sportu i Turystyki.
-opinia Komisji Porządku Prawnego i Publicznego.
3. w sprawie określenia trybu powoływania członków oraz organizacji i trybu działania Gminnej Rady Działalności Pożytku Publicznego w Koszalinie:
-opinia Komisji Spraw Społecznych,
-opinia Komisji Kultury,
-opinia Komisji Edukacji, Sportu i Turystyki,
-opinia Komisji Porządku Prawnego i Publicznego.
4. w sprawie przyjęcia Miejskiego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych na 2017 r:
-opinia Komisji Spraw Społecznych,
-opinia Komisji Edukacji, Sportu i Turystyki.
5. w sprawie przedłużenia czasu obowiązywania dotychczasowych taryf za zbiorowe zaopatrzenie w wodę i zbiorowe odprowadzanie ścieków na okres od dnia 1 stycznia 2017 roku do dnia 30 czerwca 2017 roku:
-opinia Komisji Budżetu i Finansów,
-opinia Komisja Gospodarki Komunalnej.
6. w sprawie przedłużenia czasu obowiązywania dotychczasowej taryfy za odprowadzanie ścieków opadowych i roztopowych kanalizacją deszczową na okres od dnia 1 stycznia 2017 roku do dnia 30 czerwca 2017 roku:
-opinia Komisji Budżetu i Finansów,
-opinia Komisja Gospodarki Komunalnej.
7. zmieniający uchwałę w sprawie ustalenia strefy płatnego parkowania oraz ustalenia wysokości stawek i sposobu pobierania opłat za parkowanie pojazdów samochodowych w strefie płatnego parkowania w Koszalinie:
-opinia Komisji Budżetu i Finansów,
-opinia Komisja Gospodarki Komunalnej.
8. w sprawie nadania Statutu Zarządowi Dróg i Transportu w Koszalinie:
-opinia Komisja Gospodarki Komunalnej.
9. w sprawie określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości na terenie Miasta Koszalina:
-opinia Komisji Budżetu i Finansów.
10. w sprawie określenia wysokości stawek podatku od środków transportowych na terenie Miasta Koszalina:
-opinia Komisji Budżetu i Finansów.
11. zmieniająca uchwałę w sprawie określenia wzorów formularzy dla podatku od nieruchomości, rolnego i leśnego:
-opinia Komisji Budżetu i Finansów.
12. w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie Miasta Koszalina na 2016 rok:
-opinia Komisji Budżetu i Finansów.
13. w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Miasta Koszalina na lata 2016 – 2033:
-opinia Komisji Budżetu i Finansów.
14. w sprawie ustanowienia nagród Prezydenta Miasta Koszalina za osiągnięcia w dziedzinie twórczości artystycznej, upowszechniania i ochrony kultury oraz określenia szczegółowych warunków i trybu ich przyznawania:
-opinia Komisji Kultury.
15. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru położonego w rejonie ulic Władysława IV, Akademickiej, Staszica i Jana Pawła II w Koszalinie:
-opinia Komisja Gospodarki Komunalnej.
16. w sprawie zmiany w składzie osobowym Komisji Porządku Prawnego i Publicznego:
-opinia Komisji Porządku Prawnego i Publicznego.
17. w sprawie zapewnienia przez Zespół Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Przedszkoli Miejskich w Koszalinie wspólnej obsługi przedszkoli dla których organem prowadzącym jest Gmina Miasto Koszalin oraz nadania Statutu:
-opinia Komisji Edukacji, Sportu i Turystyki,
18. w sprawie rozpatrzenia protestu wyborczego przeciwko ważności wyborów w Radzie Osiedla „Tysiąclecia”, złożonego przez Pana Janusza Małeckiego:
-opinia Komisji Porządku Prawnego i Publicznego.
19. w sprawie rozpatrzenia protestu wyborczego przeciwko ważności wyborów w Radzie Osiedla „Tysiąclecia”, złożonego przez Panią Grażynę Kuczyńską:
-opinia Komisji Porządku Prawnego i Publicznego.
20. w sprawie rozpatrzenia protestu wyborczego przeciwko ważności wyborów w Radzie Osiedla „Tysiąclecia”, złożonego przez Panią Marię Pawińską:
-opinia Komisji Porządku Prawnego i Publicznego.
21. w sprawie rozpatrzenia protestu wyborczego przeciwko ważności wyborów w Radzie Osiedla im. Melchiora Wańkowicza, złożonego przez Panią Danutę Janus:
-opinia Komisji Porządku Prawnego i Publicznego.
- Informacja Przewodniczącej Rady Miejskiej z działalności międzysesyjnej.
- Informacja Prezydenta Miasta z działań podjętych między sesjami.
- Interpelacje radnych.
- Zapytania radnych.
- Odpowiedzi na interpelacje i zapytania.
- Wolne wnioski i oświadczenia.
- Czas dla Rad Osiedli.
- Trybuna Obywatelska - godz. 16:00.
- Zamknięcie sesji.