XLV sesja Rady Miejskiej
PORZĄDEK OBRAD
XLV sesji Rady Miejskiej w Koszalinie
w dniu 26 czerwca 2014 roku
Miejsce obrad:
sala konferencyjna Nr 300 w Urzędzie Miejskim w Koszalinie.
Rozpoczęcie sesji o godz. 9:00.
- Otwarcie sesji i stwierdzenie quorum.
- Prezentacja modelu nieodpłatnego poradnictwa prawnego i obywatelskiego – Pani Katarzyna Grabowska ekspert z ramienia Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej.
- Przyjęcie protokołów z XLIII i XLIV sesji Rady Miejskiej.
- Informacja z prac komisji w okresie międzysesyjnym.
- Podjęcie uchwał:
- w sprawie uchwalenia Wieloletniego Planu Rozwoju i Modernizacji Urządzeń Wodociągowych i Kanalizacyjnych Miejskich Wodociągów i Kanalizacji Spółki z o.o. w Koszalinie na lata 2014-2017:
-opinia Komisji Gospodarki Komunalnej i Przestrzennej.
2. zmieniająca uchwałę w sprawie określenia przystanków komunikacyjnych oraz warunków i zasad korzystania z przystanków, których właścicielem lub zarządzającym jest Gmina Miasto Koszalin oraz ustalenia opłaty za korzystanie przez operatorów i przewoźników z przystanków komunikacyjnych, których właścicielem lub zarządzającym jest Gmina Miasto Koszalin:
-opinia Komisji Gospodarki Komunalnej i Przestrzennej.
3. w sprawie zwiększenia wysokości środków finansowych na utrzymanie dziecka w placówkach opiekuńczo-wychowawczych typu rodzinnego prowadzonych przez Miasto Koszalin:
-opinia Komisji Spraw Społecznych i Rodziny.
4. w sprawie wysokości opłat za korzystanie z wychowania przedszkolnego w publicznych przedszkolach prowadzonych przez Gminę Koszalin:
-opinia Komisji Edukacji, Kultury Fizycznej i Turystyki.
5. w sprawie określenia zadań finansowanych ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w 2014 roku:
-opinia Komisji Spraw Społecznych i Rodziny.
-opinia Komisji Gospodarki Budżetu i Finansów.
6. w sprawie zwolnienia od podatku od nieruchomości:
-opinia Komisji Gospodarki Budżetu i Finansów.
7. w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie Miasta Koszalina na 2014 rok:
-opinia Komisji Gospodarki Budżetu i Finansów.
8. w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Miasta Koszalina na lata 2014 – 2033:
-opinia Komisji Gospodarki Budżetu i Finansów.
9. w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości stanowiących własność Gminy Miasto Koszalin przeznaczonych na cele działalności sakralnej i kościelnej oraz ustalenia ceny nieruchomości:
-opinia Komisji Gospodarki Komunalnej i Przestrzennej.
10. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu „Monte Cassino-Fałata” w Koszalinie:
-opinia Komisji Gospodarki Komunalnej i Przestrzennej.
11. w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Cmentarza Komunalnego:
-opinia Komisji Gospodarki Komunalnej i Przestrzennej.
12. w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru ograniczonego ulicami: Leśną, Słoneczną, Tytusa Chałubińskiego, z wyłączeniem terenu istniejącej zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej:
-opinia Komisji Gospodarki Komunalnej i Przestrzennej.
13. w sprawie ustanowienia Dnia Organizacji Pozarządowych:
-opinia Komisji Spraw Statutowych, Rad Osiedli, Spraw Obywatelskich i Bezpieczeństwa Publicznego.
14. zmieniająca podział Miasta Koszalina na okręgi wyborcze:
-opinia Komisji Spraw Statutowych, Rad Osiedli, Spraw Obywatelskich i Bezpieczeństwa Publicznego.
15. zmieniająca podział Miasta Koszalina na stałe obwody głosowania:
-opinia Komisji Spraw Statutowych, Rad Osiedli, Spraw Obywatelskich i Bezpieczeństwa Publicznego.
16. w sprawie rozpatrzenia skargi na działalność Prezydenta Miasta Koszalina:
-opinia Komisji Rewizyjnej.
17. w sprawie ustanowienia roku 2015 w Koszalinie Rokiem Pioniera:
-opinia Komisji Spraw Statutowych, Rad Osiedli, Spraw Obywatelskich i Bezpieczeństwa Publicznego.
6. Informacja Przewodniczącego Rady Miejskiej z działalności międzysesyjnej.
7. Informacja Prezydenta Miasta z działań podjętych między sesjami.
8. Interpelacje i zapytania radnych.
9. Odpowiedzi na interpelacje i zapytania.
10. Trybuna Obywatelska - godz. 17:00.
11. Czas dla Rad Osiedli (po Trybunie Obywatelskiej).
12. Wolne wnioski i oświadczenia.
13. Zamknięcie sesji.