XIV sesja Rady Miejskiej
PORZĄDEK OBRAD
XIV sesji Rady Miejskiej w Koszalinie
z 29 października 2015 roku
Miejsce obrad:
sala konferencyjna Nr 300 w Urzędzie Miejskim w Koszalinie.
Rozpoczęcie sesji o godz. 9:00.
- Otwarcie sesji i stwierdzenie quorum.
- Podziękowania dyrektorom odchodzącym na emeryturę .
- Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.
- Informacja z prac komisji w okresie międzysesyjnym.
- „Optymalizacja oferty przewozowej, zmiany tras linii i standardów kursowania autobusów komunikacji miejskiej w Koszalinie” – prezentacja MZK Sp. z o.o.
- Podjęcie uchwał:
1. o zmianie uchwały w sprawie ustanowienia dorocznej Narody Prezydenta Miasta Koszalina za osiągnięcia w dziedzinie twórczości artystycznej, upowszechniania i ochrony kultury oraz określenia szczegółowych warunków i trybu jej przyznawania:
-opinia Komisji Kultury.
2. w sprawie przyjęcia „Informacji o stanie realizacji zadań oświatowych Gminy Miasto Koszalin w roku szkolnym 2014/2015”:
-opinia Komisji Edukacji, Sportu i Turystyki.
3. w sprawie zmiany Statutu Żłobka Miejskiego w Koszalinie:
-opinia Komisji Spraw Społecznych.
4. w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie Miasta Koszalina na 2015 rok:
-opinia Komisji Budżetu i Finansów.
5. w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Miasta Koszalina na lata 2015 – 2033:
-opinia Komisji Budżetu i Finansów.
6. w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu położonego w Koszalinie w rejonie ulic Lechickiej-Wołyńskiej, Szczecińskiej-Brzozowej oraz przy zbiegu ulic Bohaterów Warszawy-Olchowej:
-opinia Komisji Gospodarki Komunalnej
7. w sprawie wyboru ławników na kadencję od 2016r do 2019r.:
-opinia Komisji Porządku Prawnego i Publicznego.
7. Informacja Przewodniczącej Rady Miejskiej z działalności międzysesyjnej.
8. Informacja Prezydenta Miasta z działań podjętych między sesjami.
9. Interpelacje radnych.
10. Zapytania radnych.
11. Odpowiedzi na interpelacje i zapytania.
12. Wolne wnioski i oświadczenia.
13. Czas dla Rad Osiedli.
14. Trybuna Obywatelska - godz. 17:00.
15. Zamknięcie sesji.