V sesja Rady Miejskiej
PORZĄDEK OBRAD
V sesji Rady Miejskiej w Koszalinie
w dniu 29 stycznia 2015 roku
Miejsce obrad:
sala konferencyjna Nr 300 w Urzędzie Miejskim w Koszalinie.
Rozpoczęcie sesji o godz. 9:00.
- Otwarcie sesji i stwierdzenie quorum.
- Przyjęcie protokołów z III i IV sesji Rady Miejskiej.
- Informacja z prac komisji w okresie międzysesyjnym.
- Podjęcie uchwał:
- w sprawie ustalenia stawki dotacji przedmiotowej dla Zarządu Budynków Mieszkalnych w Koszalinie na rok 2015:
-opinia Komisji Budżetu i Finansów,
-opinia Komisji Gospodarki Komunalnej.
- 2. w sprawie uchwalenia budżetu Miasta Koszalina na 2015 rok (projekt przekazany na sesji w dniu 6 grudnia 2014r):
-opinie komisji branżowych,
-opinia Komisji Rewizyjnej w zakresie procedury uchwalania budżetu.
- 3. w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Miasta Koszalina na lata 2015-2033 (projekt przekazany na sesji w dniu 6 grudnia 2014r):
-opinie komisji branżowych.
- w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego „Franciszkańska -Krańcowa” w Koszalinie:
-opinia Komisji Gospodarki Komunalnej.
- w sprawie zaopiniowania projektu planu „Aglomeracji Koszalin” (załącznik do projektu uchwały na płycie CD):
-opinia Komisji Gospodarki Komunalnej.
- 6. w sprawie zmiany Statutu Domu Pomocy Społecznej w Koszalinie:
-opinia Komisji Spraw Społecznych.
- 7. w sprawie szczegółowych zasad udzielania jednorazowej zapomogi z tytułu urodzenia się dziecka:
-opinia Komisji Spraw Społecznych,
-opinia Komisji Budżetu i Finansów.
- 8. w sprawie delegowania radnego Rady Miejskiej w Koszalinie do pracy w Komisji Bezpieczeństwa i Porządku dla Miasta Koszalina i Powiatu Koszalińskiego:
-opinia Komisji Porządku Prawnego i Publicznego.
- 9. w sprawie przyjęcia planu pracy i tematyki posiedzeń Komisji Rady Miejskiej na 2015 rok:
-opinia Komisji Porządku Prawnego i Publicznego.
- 10. w sprawie powołania Miejskiej Komisji Wyborczej:
-opinia Komisji Porządku Prawnego i Publicznego.
- 11. w sprawie zmiany w składzie osobowym komisji:
-opinia Komisji Porządku Prawnego i Publicznego.
- 5. Informacja Przewodniczącej Rady Miejskiej z działalności międzysesyjnej.
- Informacja Prezydenta Miasta z działań podjętych między sesjami.
- Interpelacje i zapytania radnych.
- Odpowiedzi na interpelacje i zapytania.
- Trybuna Obywatelska - godz. 17:00.
- Czas dla Rad Osiedli (po Trybunie Obywatelskiej).
- Wolne wnioski i oświadczenia.
- Zamknięcie sesji.