Menu główne

Startuje ogólnopolska kampania społeczna „Kino to emocje”

11.09.2020
zdjęcie przedtawia logo akcji. Biały napis Chodz do kina na czarnym tle

Już 4 września rusza ogólnopolska kampania społeczna „Kino to emocje”. W ramach projektu, który ma zachęcić do powrotu do kin, widzowie zobaczą pełne emocji spoty z udziałem Joanny Kulig i Marcina Dorocińskiego, w których aktorzy przypomną o wyjątkowej roli kina. Kampania, której patronem jest Polski Instytut Sztuki Filmowej, jest inicjatywą Polskiego Stowarzyszenia Nowe Kina, w którego skład wchodzą: Cinema City, Helios, Multikino oraz kina studyjne i lokalne z całej Polski. Wsparcia udzielili także: Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego, Krajowa Izba Producentów Audiowizualnych oraz Polska Gildia Producentów.

Oglądanie filmów na dużym ekranie cieszy się ogromną popularnością, co potwierdzają liczby: w 2019 r. w polskich kinach sprzedano ponad 60,2 mln biletów1. 2020 rok zapowiadał się podobnie, jednak pandemia i czasowe zamknięcie kin, uniemożliwiły pobicie kolejnego rekordu. .

„Kino to emocje” to wyjątkowa inicjatywa: pierwszy raz w historii wszystkie polskie kina jednoczą się we wspólnej akcji. Okres pandemii pokazał, jak ważne są kina dla naszej tożsamości. To w kinach najlepiej brzmią emocje filmu, to tutaj buduje on swoją historię na kolejne lata. To także dla widowni w kinie i wrażeń, wiążących się z kinowymi seansami, producenci, twórcy i aktorzy tworzą dzieła, które wchodzą do panteonu kultury. A widzowie nie muszą już za nimi tęsknić. Zapraszamy do wszystkich kin w Polsce - podkreśla Joanna Kotłowska, prezes Polskiego Stowarzyszenia Nowe Kina.

Patronami medialnymi kampanii są: Telewizja Polska, Radio Zet, Telewizja Polsat, Canal+, TVN, Wirtualna Polska, Filmweb, Onet, Gazeta.pl i Interia.pl.

 

Więcej informacji znajduje się na straonie www.chodzdokina.pl

Miejski Rzecznik Konsumentów

MIEJSKI

RZECZNIK

KONSUMENTÓW

PRZEJDŹ

Koszalin na Facebooku