Rejestr Danych Kontaktowych (RDK)
Chcesz ograniczyć do minimum wizytyw u Urzędach? Przekaż swoje dane do Rejstru Danych Kontaktowych. Dzięki temu Urzędnik zamiast do Ciebie wysyłać pismo będzie mógł zadzwonić lub wysłać e-mail.
Aby dołączyć do Rejestru Danych Kontaktowych? Możesz to zrobić na dwa sposoby:
- w Urzędzie (wypełnij w Urzędzie formularz. Jeśli masz pytania, zapytaj urzędnika)
- przez Internet (wejdź na www.gov.pl i wybierz usługę Skorzystaj z Rejestru Danych Kontaktowych)
Przekazanie danych do RDK jest dobrowolne i bezpłatne. W każdej chwili możesz je także zmienić lub usunąć. Dbamy o bezpieczeństwo Twoich danych. Mają do nich dostęp wyłącznie uprawnieni Urzędnicy. Bez obaw - nie ma ryzyka, że Twój adres e-mail i numer telefonu wpadną w niepowołane ręce.