OGŁOSZENIE PREZYDENTA MIASTA KOSZALINA
Ogłoszenie Prezydenta Miasta Koszalina o naborze zgłoszeń proponowanych do złożenia do dofinansowania w ramach Rządowego Programu Odbudowy Zabytków – edycja druga
Na podstawie Regulaminu Rządowego Programu Odbudowy Zabytków Prezydent Miasta Koszalina ogłasza nabór zgłoszeń proponowanych do złożenia do dofinansowania w formie dotacji z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków – edycja druga.
Zasady i regulamin Rządowego Programu Odbudowy Zabytków dostępne są na stronach:
· https://www.bgk.pl/programy-i-fundusze/programy/rzadowy-program-odbudowy-zabytkow-edycja-druga/
· https://www.gov.pl/web/premier/rzadowy-program-odbudowy-zabytkow
Zasady i tryb udzielania dotacji w ramach Rządowego Programu Odbudowy Zabytków na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytku nieruchomym wpisanym do rejestru zabytków lub znajdującym się w gminnej ewidencji zabytków Miasta Koszalina, położonych w granicach administracyjnych Koszalina, zostały określone w Uchwale Nr LX/869/2023 Rady Miejskiej w Koszalinie z dnia 2 marca 2023 r. (Dz. U. Woj. Zachodniopomorskiego z 2023 r., poz. 1519 oraz poz. 1864).
Zgłoszenia na Formularzu można składać do dnia 7 sierpnia 2023 r. w Kancelarii Urzędu Miejskiego w Koszalinie w godzinach pracy Urzędu (poniedziałek od godz. 9.00 do godz. 17.00, wtorek – piątek od godz. 7.15 do godz. 15.15) lub za pośrednictwem ePUAP.
UWAGA: Wypełnienie wszystkich pół Formularza jest obligatoryjne.
Złożenie zgłoszenia o udzielenie dotacji nie jest równoznaczne z przyznaniem dotacji i nie gwarantuje przyznania dotacji we wnioskowanej wysokości
Prezydent Miasta Koszalina