Menu główne

Martini Rage 2014 w Koszalinie

29.07.2014

Między 30 lipca a 3 sierpnia odbędzie się Martini Rage 2014 – jedno z największych wydarzeń motoryzacyjno-lifestylowych w Polsce. Jego uczestnicy odwiedzą 5 dużych miast ze specjalną misją zrealizowania zadań z pozoru niemożliwych do wykonania. Tegoroczna edycja rozpocznie się na Stadionie Narodowym w Warszawie 30 lipca o godzinie 10.00, a zakończy w luksusowym Hotelu Mikołajki trzy dni później.

Do Koszalina impreza zawita w najbliższy czwartek 31 lipca br. Uczestników Rage 2014 będzie można spotkać przed Amfiteatrem oraz w koszalińskim Motoparku. Wydarzenie objął honorowym patronatem Prezydent Koszalina Piotr Jedliński. 

Do Martini Rage 2014 zgłoszonych jest już ponad 30 załóg. Większość uczestników, to klubowicze Elite Circle, którzy po raz kolejny wyruszą na kilkudniową przygodę swoimi wspaniałymi autami. Wszyscy uczestnicy wyruszą w podróż swoimi luksusowymi i sportowymi autami około 14.00,
na czele z najnowszym Porsche 911 w barwach Martini Polska. Na razie zagadką pozostaje, kto usiądzie za jego kierownicą, a kto na prawym fotelu.

Trasa Martini Rage 2014 już nie jest tajemnicą i będzie wiodła od Warszawy, przez Zieloną górę, Koszalin, Toruń aż do Mikołajek. Uczestnicy przejadą około 1300 km i wykonają 20 zadań. Jedno z nich poprowadzi AMG Driving Academy - znana ze swoich prestiżowych treningów bezpiecznej jazdy o sportowym charakterze.  Uczestnicy wydarzenia, na torze MotoPark w Koszalinie, 31 lipca, pod okiem najlepszych instruktorów AMG Driving Academy, będą testować prawdziwie ekscytujące modele Mercedes-Benz AMG, zarówno Klasę A 45 AMG jak i precyzyjnych przedstawicieli Klasy C 63 AMG.

Organizatorzy nie mogą zdradzić szczegółów zadania, ale zapewniają, że biorący udział w przygotowanych próbach uczestnicy będą mogli wykazać się precyzją oraz umiejętnościami prowadzenia samochodu sportowego.

„Uczestnikami Martini Rage 2014 są kierowcy głównie bardzo mocnych i sportowych aut. Popieramy pomysł, by swoje umiejętności prowadzenia samochodów doskonalili w kontrolowanych
i bezpiecznych warunkach, na dedykowanym do tego terenie. Mamy nadzieję, że modele Klasy A 45 AMG i C 63 AMG przypadną do gustu wymagającym kierowcom a wykonane zadanie zainspiruje ich do wzięcia udziału w całym programie szkoleniowym AMG Driving Academy.”  – powiedział Paweł Miszkowski, dyrektor sprzedaży i marketingu samochodów osobowych Mercedes-BenzPolska.

Organizatorzy serdecznie zapraszają wszystkich do spotkania się z uczestnikami Martini Rage 2014 na wszystkich punktach kontrolnych i kibicowania im podczas wykonywanych zadań.

Dla przypomnienia: Rage to kilkudniowe wydarzenie, organizowane raz do roku. Biorą w nim udział dwuosobowe załogi, które jadą własnymi samochodami przez Polskę według wyznaczonych przez organizatora ogólnych wytycznych takich jak: kierunek podróży, punkty kontrolne z zadaniami,
czy meta dnia (miejsce noclegu i relaksu).  Jednak uczestnicy mogą sami zadecydować ile punktów kontrolnych i w jakiej kolejności będą odwiedzać, do nich należy także wybór trasy oraz czas przejazdu do mety dnia.

Skoro mężczyźni, to musi być i rywalizacja. Celem uczestników jest odnalezienie punktów
kontrolnych i zdobycie na nich możliwie największej ilość punktów. Na każdym punkcie kontrolnym czekają  zadania pozornie nie do wykonania. Każde zadanie jest inne i wymaga innych umiejętności. Uczestnicy m.in. pod okiem profesjonalistów testują auta na torze, czy maszyny latające, uczą się jazdy na łyżwach figurowych w parach, albo pokonują na rowerze slalom w alkogoglach.
Tam, gdzie to możliwe i bezpieczne, zadania rozgrywane są w przestrzeniach publicznych i tym samym stanowią ciekawą atrakcję dla mieszkańców miejscowości, w których są zorganizowane.
Każdy dzień Rage kończy się uroczystym przejazdem przez metę dnia oraz relaksem w luksusowym hotelu.

Pomysłodawcą i organizatorem eventu Martini Rage 2014 jest firma Elite Circle Group.

Sponsorem tytularnym wydarzenia jest Martini Polska Sp. z o.o.

Sponsorami wydarzenia są: AMG Driving Academy, ATS, Go Pro, Lancerto.

Partnerami wydarzenia są: Stadion Narodowy, Eventroom, MotoPark Koszalin, OP1, EcoTouch, Inflandia, Autostrada Wielkopolska, SoundGarden, Hotel Mikołajki.

Patronami medialnymi wydarzenia są: Eska, TVN Turbo, Onet, otoMoto, naszemiasto.pl, motofakty.pl, Platine.pl, Mestream.pl, Carturismo.com, Carsi.PL, Furious.pl, Motore.pl.

 

 

Miejski Rzecznik Konsumentów

MIEJSKI

RZECZNIK

KONSUMENTÓW

PRZEJDŹ

Koszalin na Facebooku