Program Kocham Koszalin wszedł w życie! Dołącz do nas i ciesz się zniżkami oraz specjalnymi ofertami. Więcej informacji na stronie.
Konkurs na projekt kartki świątecznej
Prezydent Koszalina ogłasza konkurs plastyczny na wykonanie projektu kartki świątecznej na święta Bożego Narodzenia przez dzieci i młodzież z niepełnosprawnością.
Celem konkursu jest wykonanie przez młodych, niepełnosprawnych artystów będących mieszkańcami Koszalina projektu kartki okolicznościowej, która odda atmosferę, ducha i tradycję Świąt Bożego Narodzenia oraz piękno Miasta Koszalina.
Zwycięska kartka będzie oficjalną kartką Prezydenta Miasta, która zostanie rozesłana do przedstawicieli miast partnerskich, administracji rządowej, jednostek samorządowych, a także przedstawicieli organizacji pozarządowych i mediów.
Warunki uczestnictwa:
a) konkurs jest skierowany do osób niepełnosprawnych do 25 roku życia, posiadających orzeczenie o niepełnosprawności / stopniu niepełnosprawności i/lub orzeczenie ZUS.
b) do pracy konkursowej należy dołączyć wypełniony formularz zgłoszeniowy stanowiący Załącznik do niemniejszego Regulaminu wraz z podpisanymi zawartymi w ww. formularzu oświadczeniami dotyczącymi orzeczenia o niepełnosprawności, przeniesienia praw autorskich oraz zgody na przetwarzanie danych osobowych (brak wymaganych oświadczeń i zgód będzie skutkował niezakwalifikowaniem pracy do konkursu).
c) technika prac jest dowolna np.: rysunek, malarstwo, grafika, itp.
d) format prac: płaski - A4.
e) w pracy mają wystąpić łącznie dwa motywy związane ze Świętami Bożego Narodzenia i Miastem Koszalin (prace niezwiązane z tematyką konkursu zostaną odrzucone).
f) jedna osoba niepełnosprawna może zgłosić do konkursu tylko jedną pracę.
g) każda praca na odwrocie powinna zostać opatrzona informacjami:
- imię, nazwisko i wiek autora,
- adres zamieszkania i numer telefonu kontaktowego,
- adres szkoły/placówki/organizacji pozarządowej do której uczęszcza autor,
Zgłoszenie do konkursu:
Prace należy dostarczyć w wersji papierowej w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Kartka Bożonarodzeniowa 2019” do Kancelarii Urzędu Miejskiego w Koszalinie lub wysłać pocztą na adres: Urząd Miejski w Koszalinie, ul. Rynek Staromiejski 6-7, 75-007 Koszalin z dopiskiem „Kartka Bożonarodzeniowa 2019”.
Projekt należy dostarczyć w nieprzekraczalnym terminie do dnia 12 listopada 2019 roku (liczy się data wpływu do Urzędu Miejskiego). Ogłoszenie wyników konkursu nastąpi w terminie do dnia 15 listopada 2019 roku.
Więcej informacji: https://bip.koszalin.pl/?p=document&action=show&id=98046&bar_id=25770