kontrola umów zawartych na odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości niezamieszkałych

20.04.2023
Pani segregująca śmieci fot. freepik

UWAGA PRZEDSIĘBIORCY, WŁAŚCICIELE NIERUCHOMOŚCI NIEZAMIESZKAŁYCH

Informujemy o przystąpieniu do kontroli umów zawartych na odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości niezamieszkałych.

Prosimy właścicieli nieruchomości niezamieszkałych o dostarczenie kopii umów wraz z dowodami wpłat za odbiór odpadów komunalnych z ostatnich 12 miesięcy na adres Urząd Miejski, Rynek Staromiejski 6-7, Koszalin.

Gmina obowiązana jest prowadzić ewidencję umów zawartych na odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości niezamieszkałych w celu kontroli wykonywania obowiązków wynikających z obowiązujących przepisów.

Przedsiębiorcy, którzy nie zawarli umowy na odbiór odpadów powstałych w wyniku prowadzonej działalności gospodarczej lub posiadają umowę jedynie na odpady zmieszane zobowiązani są niezwłocznie zawrzeć umowę zgodnie z obowiązującymi przepisami i kopię zawartej umowy przesłać lub dostarczyć do Urzędu Miejskiego w Koszalinie.

Postanowienia umowy muszą zapewnić odbiór wszystkich frakcji odpadów komunalnych (papier, szkło, metale i tworzywa sztuczne, odpady opakowaniowe wielomateriałowe, bioodpady oraz pozostałe po segregacji odpady zmieszane).

fot. <a href="https://pl.freepik.com/darmowe-zdjecie/mloda-kobieta-sortowania-smieci-pojecie-recyklingu-zero-marnowania_8926427.htm#query=kontrola%20smieci&position=14&from_view=search&track=ais">Obraz autorstwa teksomolika</a> na Freepik

Miejski Rzecznik Konsumentów

MIEJSKI

RZECZNIK

KONSUMENTÓW

PRZEJDŹ

Koszalin na Facebooku