XLVII sesja Rady Miejskiej. Porządek obrad

09.06.2022
PORZĄDEK OBRAD

PORZĄDEK OBRAD

XLVII sesji Rady Miejskiej w Koszalinie

w dniu 23 czerwca 2022 roku

 

 

Posiedzenie Rady Miejskiej w Koszalinie odbędzie się w sali konferencyjnej nr 300 w Urzędzie Miejskim w Koszalinie przy ulicy Rynek Staromiejski 6-7.

Rozpoczęcie sesji  - godz. 9:00.

 

  1. 1.    Otwarcie sesji i stwierdzenie quorum.
  2. 2.    Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji Rady Miejskiej.
  3. 3.    Informacja Przewodniczącego Rady Miejskiej z działalności międzysesyjnej.
  4. 4.    Informacja z prac komisji w okresie międzysesyjnym.
  5. 5.    Informacja Prezydenta Miasta z działań podjętych między sesjami.
  6. 6.    Debata nad Raportem o stanie Miasta za 2021 rok (dokument zamieszczony w systemie informatycznym w zakładce „INNE DOKUMENTY”)
  7. 7.    Rozpatrzenie projektów uchwał:

1) w sprawie udzielenia Prezydentowi Miasta Koszalina wotum zaufania

- opinia Komisji Porządku Prawnego i Publicznego

2) w sprawie zatwierdzenia „Sprawozdania z wykonania budżetu Miasta Koszalina   za 2021 rok” oraz „Sprawozdania finansowego Gminy Miasto Koszalin za okres od 1 stycznia do 31 grudnia 2021 roku” (dokumenty zamieszczone w systemie informatycznym w zakładce „INNE DOKUMENTY”)

 - opinie komisji branżowych

- opinia Komisji Rewizyjnej

3) w sprawie udzielenia absolutorium Prezydentowi Miasta Koszalina z tytułu wykonania    budżetu Miasta Koszalina za 2021 rok

 - opinia Komisji Rewizyjnej

 4) w sprawie przyjęcia apelu o zwiększenie pomocy finansowej Województwa Zachodniopomorskiego Gminie Miastu Koszalin, z przeznaczeniem na dofinansowanie instytucji kultury

 - opinia Komisji Kultury

5) w sprawie pozbawienia ulicy Spokojnej kategorii drogi powiatowej oraz zaliczenia do kategorii drogi gminnej i ustalenia jej przebiegu

- opinia Komisji Gospodarki Komunalnej

6) w sprawie zmiany uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie ustalenia opłat za przejazdy środkami komunikacji miejskiej w Koszalinie oraz określenia osób uprawnionych do korzystania z bezpłatnych i ulgowych przejazdów

- opinia Komisji Gospodarki Komunalnej

 7) w sprawie zmiany uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie ustalenia strefy płatnego parkowania oraz ustalenia wysokości stawek i sposobu pobierania opłat za parkowanie pojazdów samochodowych w strefie płatnego parkowania w Koszalinie

- opinia Komisji Gospodarki Komunalnej

 8) w sprawie uchwalenia Wieloletniego Planu Rozwoju i Modernizacji Urządzeń  Wodociągowych i Kanalizacyjnych Miejskich Wodociągów i Kanalizacji Spółki z o. o.
 w Koszalinie na lata 2022-2025

- opinia Komisji Gospodarki Komunalnej

 9) w sprawie określenia średniej ceny jednostki paliwa w Gminie Miasto Koszalin, w roku szkolnym 2022/2023

- opinia Komisji Edukacji, Sportu i Turystyki

10) w sprawie rozpatrzenia petycji z dnia 25 lutego 2022 r.

- opinia Komisji Skarg, Wniosków i Petycji

11) w sprawie rozpatrzenia skargi na działalność Prezydenta Miasta Koszalina z dnia 15 grudnia 2021 r.

- opinia Komisji Skarg, Wniosków i Petycji

12) w sprawie rozpatrzenia skargi na działalność Dyrektora Zarządu Dróg i Transportu w Koszalinie z dnia 06 kwietnia 2022 r.

- opinia Komisji Skarg, Wniosków i Petycji

13) w sprawie rozpatrzenia wniosku z dnia 21 kwietnia 2022 r.

- opinia Komisji Skarg, Wniosków i Petycji

14) w sprawie przyjęcia planu pracy, tematyki oraz terminarza posiedzeń Rady Miejskiej i Komisji Rady Miejskiej w Koszalinie na 2022 rok

- opinia Komisji Porządku Prawnego i Publicznego

15)  w sprawie zmiany w składzie osobowym doraźnej Komisji Rady Miejskiej w Koszalinie do opracowania zmian w Statucie Miasta Koszalina

- opinia Komisji Porządku Prawnego i Publicznego

 8.  Interpelacje i zapytania radnych.

 9.  Odpowiedzi na interpelacje i zapytania.

 10.  Wolne wnioski i oświadczenia.

11.  Czas dla Rad Osiedli.

 12.  Zamknięcie sesji.

                                                                                                                            

wz. Przewodniczącego Rady Miejskiej

Wiceprzewodnicząca Rady Miejskiej 

         Żaneta Kwapisz

 

ZASADY  ORGANIZACJI  TRYBUNY  OBYWATELSKIEJ  W  DNIU 23 CZERWCA  2022  ROKU

Zgodnie z § 32 Statutu Miasta Koszalina w dniu 23 czerwca 2022 roku tj. w dniu sesji Rady Miejskiej zaplanowanej w rocznym planie pracy, w godzinach od 16.00 do 17.00, w sali 300 Urzędu Miejskiego odbędzie się Trybuna Obywatelska.

Zgodnie z Uchwałą Nr II/29/2018 Rady Miejskiej w Koszalinie z dnia 20 grudnia 2018 r. w sprawie zasad i trybu funkcjonowania Trybuny Obywatelskiej umożliwia się mieszkańcom Koszalina wystąpienia publiczne w sprawach dotyczących funkcjonowania Miasta oraz sprawach istotnych dla jego mieszkańców. Warunkiem wystąpienia na Trybunie Obywatelskiej jest złożenie w Biurze Rady Miejskiej, najpóźniej dzień przed sesją, pisemnego zgłoszenia zawierającego co najmniej następujące informacje:

1) imię i nazwisko,

2) adres zamieszkania lub adres mailowy,

3) numer telefonu,

3) opis sprawy będącej przedmiotem wystąpienia.

Na dzień, w którym odbywa się Trybuna Obywatelska Biuro Rady Miejskiej rejestruje nie więcej niż 10 mieszkańców. Indywidualny czas wystąpienia zapisanego mieszkańca nie może trwać dłużej niż
5 minut (nie dopuszcza się wystąpień grupowych).

W celu profilaktyki i przeciwdziałania rozprzestrzenianiu się wirusa COVID-19, przed wejściem na salę obrad zaleca się założenie maseczki ochronnej, zakrywającej nos i usta, po uprzedniej dezynfekcji rąk.

                                                                  

                                                                                                 Piotr Jedliński

Prezydent Miasta

 


Miejski Rzecznik Konsumentów

MIEJSKI

RZECZNIK

KONSUMENTÓW

PRZEJDŹ

Koszalin na Facebooku