Awaria telefonów ratusza
31.08.2021
W związku z awarią sieci telefonicznej, do której podłączony jest Urząd Miejski w Koszalinie, dodzwonienie się do ratusza jest niemożliwe. Operator szacuje, że awaria będzie usunięta z końcem tygodnia. Sprawy związane z pracą UM można zgłaszać m.in. poprzez ePUAP.
Awaria wpłynęła także na działalność Urzędu Stanu Cywilnego, który obecnie nie ma dostępu do systemu rejestrów państwowych. Tym samym niemożliwe jest wydanie przez USC odpisów aktów stanu cywilnego i innych dokumentów. Wyjątkiem jest rejestracja zgonu, który będzie realizowany w głównym budynku Ratusza, w Wydziale Spraw Obywatelskich przez oddelegowanego na ten czas pracownika USC.
W USC można będzie na razie tylko złożyć wniosek o wydanie odpisów, zaświadczeń, które zostaną wydane po usunięciu awarii.
Za utrudnienia, które są niezależne od ratusza, przepraszamy.