Zawiadomienie o wstrzymaniu biegu terminów załatwiania spraw
Koszalin, dnia 23 grudnia 2020 r.
ZAWIADOMIENIE
Zgodnie z art. 15zzzzzn1 ust. 1 ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. z 2020 r. poz. 1842 z późn. zm.) zawiadamiam, iż wstrzymuję bieg terminów załatwiania spraw prowadzonych przez Referat Administracji Architektoniczno-Budowlanej (organ administracji architektoniczno-budowlanej) dotyczących między innymi:
- wniosków o pozwolenie na budowę i rozbiórkę obiektów budowlanych,
- wniosków o zmianę lub przeniesienie pozwolenia na budowę i rozbiórkę,
- zgłoszeń budowy, wykonania robót budowlanych i zmiany sposobu użytkowania obiektów budowlanych,
- wniosków o wydanie zaświadczenia o samodzielności lokali,
na okres od 24 grudnia 2020 r. do 22 stycznia 2021 roku.
Zgodnie z art. 15zzzzzn1 ust. 3 tejże ustawy czynności dokonane przez organ administracji publicznej w okresie, o którym mowa w ust. 1, są skuteczne, pod warunkiem poinformowania o nich stron.
Prezydent Miasta
Piotr Jedliński