XVIII sesja Rady Miejskiej
PORZĄDEK OBRAD
XVIII sesji Rady Miejskiej w Koszalinie
w dniu 24 marca 2016 roku
Miejsce obrad:
sala konferencyjna nr 300 w Urzędzie Miejskim w Koszalinie.
Rozpoczęcie sesji o godz. 9:00.
- Otwarcie sesji i stwierdzenie quorum.
- Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.
- Informacja z prac komisji w okresie międzysesyjnym.
- Sprawozdanie z działalności Placówki Straży Granicznej w Kołobrzegu na terenie Miasta Koszalina w 2015 r.
- Informacja z działalności Straży Miejskiej w 2015 r.
- Podjęcie uchwał:
1) w sprawie przyjęcia sprawozdania Prezydenta Miasta Koszalina i Starosty Powiatu Koszalińskiego z działalności Komisji Bezpieczeństwa i Porządku dla Miasta Koszalina i Powiatu Koszalińskiego za 2015 r:
- opinia Komisji Porządku Prawnego i Publicznego.
2) w sprawie przyjęcia informacji Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego o stanie bezpieczeństwa sanitarnego Koszalina za 2015 rok:
- opinia Komisji Spraw Społecznych,
- opinia Komisji Porządku Prawnego i Publicznego.
3) w sprawie przyjęcia „Sprawozdania z działalności Komendanta Miejskiego Policji w Koszalinie oraz informacji o stanie porządku i bezpieczeństwa publicznego na terenie miasta w 2015 roku”:
- opinia Komisji Porządku Prawnego i Publicznego.
4) w sprawie przyjęcia „Informacji Komendanta Miejskiego Państwowej Straży Pożarnej w Koszalinie o stanie bezpieczeństwa Miasta Koszalina w zakresie ochrony przeciwpożarowej w 2015 roku”:
- opinia Komisji Porządku Prawnego i Publicznego.
5) w sprawie przyjęcia Programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie Koszalina w 2016 roku:
- opinia Komisji Gospodarki Komunalnej.
6) w sprawie wyrażenia zgody na wniesienie wkładu pieniężnego i objęcie udziałów w Koszalińskim Towarzystwie Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Koszalinie:
- opinia Komisji Budżetu i Finansów,
- opinia Komisji Gospodarki Komunalnej.
7) w sprawie przyjęcia sprawozdania z wysokości średnich wynagrodzeń nauczycieli na poszczególnych stopniach awansu zawodowego w szkołach i placówkach prowadzonych przez Gminę Miasto Koszalin w 2015 r.:
- opinia Komisji Edukacji, Sportu i Turystyki.
8) zmieniająca uchwałę w sprawie trybu udzielania i rozliczania przez Gminę Miasto Koszalin dotacji dla niepublicznych szkół i placówek oświatowych oraz trybu i zakresu kontroli prawidłowości ich pobrania i wykorzystania:
- opinia Komisji Edukacji, Sportu i Turystyki.
9) zmieniająca uchwałę w sprawie trybu udzielania i rozliczania przez Gminę Miasto Koszalin dotacji dla publicznych szkół i placówek oświatowych prowadzonych przez osoby prawne inne niż Gmina Miasto Koszalin lub osoby fizyczne oraz trybu i zakresu kontroli prawidłowości ich pobrania i wykorzystania:
- opinia Komisji Edukacji, Sportu i Turystyki.
10) w sprawie określenia zadań finansowanych ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w 2016 roku:
- opinia Komisji Spraw Społecznych,
- opinia Komisji Budżetu i Finansów.
11) w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie Miasta Koszalina na 2016 rok:
- opinia Komisji Budżetu i Finansów.
12) w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Miasta Koszalina na lata 2016 – 2033:
- opinia Komisji Budżetu i Finansów.
13) w sprawie emisji obligacji komunalnych:
- opinia Komisji Budżetu i Finansów.
14) w sprawie wyznaczenia Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Koszalinie jako jednostki organizacyjnej właściwej do realizacji zadań z zakresu świadczenia wychowawczego:
- opinia Komisji Spraw Społecznych.
15) zmieniająca Statut Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Koszalinie:
- opinia Komisji Spraw Społecznych.
16) w sprawie przyjęcia „Sprawozdania z działalności Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Koszalinie za 2015 rok”:
- opinia Komisji Spraw Społecznych.
17) w sprawie przyjęcia sprawozdania z realizacji „Gminnego Programu Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie oraz Ochrony Ofiar Przemocy w Rodzinie na lata 2011-2015” za 2015 rok:
- opinia Komisji Spraw Społecznych.
18) w sprawie przyjęcia „Sprawozdania z realizacji Miejskiego Programu Wspierania Rodziny i Rozwoju Pieczy Zastępczej na lata 2013-2015 za 2015 rok”:
- opinia Komisji Spraw Społecznych.
19) w sprawie uzupełnienia listy ławników wybranych do Sądu Okręgowego w Koszalinie na kadencję od 2016 r. do 2019 r.:
- opinia Komisji Porządku Prawnego i Publicznego.
20) w sprawie zmiany w składzie osobowym Komisji Budżetu i Finansów:
- opinia Komisji Porządku Prawnego i Publicznego.
21) w sprawie zmiany w składzie osobowym Komisji Porządku Prawnego i Publicznego:
- opinia Komisji Porządku Prawnego i Publicznego.
22) w sprawie zmiany w składzie osobowym Komisji Porządku Prawnego i Publicznego:
- opinia Komisji Porządku Prawnego i Publicznego.
23) w sprawie zmiany w składzie osobowym Komisji Rewizyjnej:
- opinia Komisji Porządku Prawnego i Publicznego.
24) w sprawie zmiany w składzie osobowym Komisji Rewizyjnej:
- opinia Komisji Porządku Prawnego i Publicznego.
25) w sprawie zmiany w składzie osobowym Komisji Budżetu i Finansów:
- opinia Komisji Porządku Prawnego i Publicznego.
26) w sprawie zmiany w składzie osobowym Komisji Edukacji, Sportu i Turystyki:
- opinia Komisji Porządku Prawnego i Publicznego.
27) w sprawie zmiany w składzie osobowym Komisji Spraw Społecznych:
- opinia Komisji Porządku Prawnego i Publicznego.
28) w sprawie zmiany w składzie osobowym Komisji Spraw Społecznych:
- opinia Komisji Porządku Prawnego i Publicznego.
29) w sprawie zmiany w składzie osobowym Komisji Edukacji, Sportu i Turystyki:
- opinia Komisji Porządku Prawnego i Publicznego.
30) w sprawie zmiany uchwały przyjmującej plan pracy i tematykę posiedzeń Rady Miejskiej oraz terminarz posiedzeń Rady i Komisji na 2016 rok:
- opinia Komisji Porządku Prawnego i Publicznego.
31) w sprawie powołania komisji doraźnej do zbadania wniosku pracodawcy o rozwiązanie stosunku pracy z radnym:
- opinia Komisji Porządku Prawnego i Publicznego.
32) w sprawie nadania nazwy ulica Majówkowa:
- opinia Komisji Porządku Prawnego i Publicznego.
33) w sprawie rozpatrzenia skargi na działalność Prezydenta Miasta Koszalina:
- opinia Komisji Rewizyjnej.
7. Informacja Przewodniczącej Rady Miejskiej z działalności międzysesyjnej.
8. Informacja Prezydenta Miasta z działań podjętych między sesjami.
9. Interpelacje radnych.
10. Zapytania radnych.
11. Odpowiedzi na interpelacje i zapytania.
12. Wolne wnioski i oświadczenia.
13. Czas dla Rad Osiedli.
14. Trybuna Obywatelska - godz. 16:00.
15. Zamknięcie sesji.