Zgłoś uwagi do projektu uchwały

29.08.2024
grafika - dokument

Szanowni Państwo,

Prezydent Miasta Koszalina przygotował projekt Uchwały Rady Miejskiej w sprawie ustalenia zasad nadawania nazw ulicom, placom i innym obiektom miejskim w Koszalinie. Dokument reguluje zasady nadawania/zmiany nazw ulicom, placom i innym obiektom miejskim w Koszalinie. Wskazuje on między innymi inicjatorów i wnioskodawców oraz reguluje zasady nadawania lub zmiany nazwy obiektom miejskim w Koszalinie.

Chcemy poznać Państwa opinię na temat projektu tego dokumentu. Dlatego serdecznie zapraszamy do zgłaszania uwag i opinii w formularzu elektronicznym. Uwagi do projektu można zgłaszać od 29 sierpnia do 11 września 2024 roku.

Treść projektu Uchwały znajduje się poniżej w sekcji załączników.

FORMULARZ ZGŁASZANIA UWAG

Już teraz dziękujemy Państwu za przesłane uwagi!

Miejski Rzecznik Konsumentów

MIEJSKI

RZECZNIK

KONSUMENTÓW

PRZEJDŹ

Koszalin na Facebooku