Ogłoszenie Prezydenta Miasta Koszalina o podjęciu uchwały w sprawie przystąpienia do sporządzenia planu ogólnego miasta Koszalina
Koszalin, dnia 19 lutego 2024 r.
OGŁOSZENIE
PREZYDENTA MIASTA KOSZALINA
o podjęciu uchwały w sprawie przystąpienia do sporządzenia planu ogólnego miasta Koszalina
Na podstawie art. 13i ust. 3 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 977 ze zm.) oraz art. 39 ust. 1, w związku z art. 46 ust.1 pkt 1 oraz art. 54 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1094 ze zm.), zawiadamiam o:
I. podjęciu przez Radę Miejską w Koszalinie uchwały Nr LXXII/1020/2024 z dnia 25 stycznia 2024 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia planu ogólnego miasta Koszalina,
II. przystąpieniu do przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko dla ww. dokumentu, w tym sporządzenia prognozy oddziaływania na środowisko.
Uchwała, o której mowa w ust. 1, dostępna jest na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Koszalinie pod adresem: https://bip.koszalin.pl/artykul/1559/5610
Zainteresowani, w terminie do dnia 11 marca 2O24 r. mogą składać wnioski do projektu planu oraz do prognozy oddziaływania na środowisko. Wnioski należy składać do Prezydenta Miasta Koszalina, wyłącznie za pomocą formularza dotyczącego sporządzania aktu planowania przestrzennego dostępnego w siedzibie urzędu oraz pod adresem: https://bip.koszalin.pl/artykul/136/161
Wnioski na wyżej wymienionym formularzu można składać:
- w formie papierowej w kancelarii lub pocztą tradycyjną na adres Urzędu Miejskiego w Koszalinie, ul. Rynek Staromiejski 6-7, 75-007 Koszalin,
- za pomocą środków komunikacji elektronicznej na adres: um.koszalin@um.koszalin.pl lub elektronicznej skrzynki podawczej: /UMKoszalin/SkrytkaESP
Składający wniosek do projektu planu podaje swoje imię i nazwisko albo nazwę oraz adres zamieszkania albo siedziby oraz adres poczty elektronicznej, o ile taki posiada, a także wskazuje, czy jest właścicielem lub użytkownikiem wieczystym nieruchomości objętej wnioskiem, oraz może podać dodatkowe dane do kontaktu takie jak adres do korespondencji lub numer telefonu.
Administratorem danych osobowych jest Prezydent Miasta Koszalina. Klauzula informacyjna RODO wraz z ograniczeniem wynikającym z art. 8a ust. 1 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym dostępna jest w siedzibie Urzędu Miejskiego w Koszalinie oraz na stronie internetowej: https://bip.koszalin.pl/artykul/136/172
Prezydent Miasta Koszalina
Piotr Jedliński