Serwis Urzędu Miejskiego w Koszalinie
Published on Serwis Urzędu Miejskiego w Koszalinie (https://koszalin.pl)

Home > News list > ZASADY ORGANIZACJI TRYBUNY OBYWATELSKIEJ W DNIU 23 STYCZNIA 2025 ROKU

ZASADY ORGANIZACJI TRYBUNY OBYWATELSKIEJ W DNIU 23 STYCZNIA 2025 ROKU

Grafika w sprawie trybuny obywatelskiej w Koszalinie [1]

Zgodnie z § 32 Statutu Miasta Koszalina w dniu 23 stycznia 2025 roku tj. w dniu sesji Rady Miejskiej zaplanowanej w rocznym planie pracy, w godzinach od 16.00 do 17.00, w sali 300 Urzędu Miejskiego odbędzie się Trybuna Obywatelska.

Zgodnie z Uchwałą Nr II/29/2018 Rady Miejskiej w Koszalinie z dnia 20 grudnia 2018 r. w sprawie zasad i trybu funkcjonowania Trybuny Obywatelskiej umożliwia się mieszkańcom Koszalina wystąpienia publiczne w sprawach dotyczących funkcjonowania Miasta oraz sprawach istotnych dla jego mieszkańców. Warunkiem wystąpienia na Trybunie Obywatelskiej jest złożenie w Biurze Rady Miejskiej, najpóźniej dzień przed sesją, pisemnego zgłoszenia zawierającego co najmniej następujące informacje:

1) imię i nazwisko,

2) adres zamieszkania lub adres mailowy,

3) numer telefonu,

3) opis sprawy będącej przedmiotem wystąpienia.

Na dzień, w którym odbywa się Trybuna Obywatelska Biuro Rady Miejskiej rejestruje nie więcej niż 10 mieszkańców. Indywidualny czas wystąpienia zapisanego mieszkańca nie może trwać dłużej niż 5 minut (nie dopuszcza się wystąpień grupowych).

Prezydenta Miasta

Tomasz Sobieraj

  • More news [2]
  • Archive [3]

Source URL: https://koszalin.pl/en/node/11340

Links
[1] https://koszalin.pl/sites/default/files/field/image/projekt_grafiki_strona_www.koszalin.pl_aktualnosc_2.jpg
[2] https://koszalin.pl/en/aktualnosci
[3] https://koszalin.pl/en/archiwum